Haber

Opel Türkiye Nisan ayında büyümesini sürdürdü

OpelNisan ayının sonunun getirdiği prestij ile pazardaki konumunu güçlendirirken, marka yüzde 6,7’lik pazar payıyla 5. sırada yer aldı.

Nisan 2023’te 6 bin 523 adetlik satış rakamıyla bugüne kadarki en yüksek Nisan satışına ulaşıyor. Opel Nisan ayında 5.107 adet binek otomobil satışı ile yüzde 6,6 pazar payı elde ederek 4. sıraya yükseldi. Geçen ay 1.416 adet ticari araç satışına imza attı. Opel yüzde 7,0 paya ve 5. sıraya ulaştı. 2022 Nisan ayına göre satışlarını 6 kat artıran marka, ilk 4 aylık dönemde de güçlü bir performans gösterdi.

“Üretimde ekstra parça temin edebiliyoruz”

Yılın ilk dört aylık döneminde 18.938 adet satışa ulaştı. Opel geçen yılın aynı dönemine göre satışlarını yüzde 117 artırdı. İlk 4 aylık dönemde 14.808 adet binek otomobil satışı gerçekleştiren marka, yüzde 5,9 pazar payı elde etti. Toplam satışlarda ise yüzde 5,7 pazar payına ulaşarak 6. sırada yer aldı. Yılın ilk 4 ayını değerlendiren Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Markamıza olan ilgi her geçen gün artarak devam ediyor. Müşterilerimize daha fazla araç tedarik etmek ve yeni bir Opel sahibi olmaları için var gücümüzle çalışıyoruz.” Yıl sonu için yüzde 6,5 pazar payı hedeflediklerini söyleyen Emre Özocak, “Pazardaki olumlu gelişmeye paralel olarak alacağımız aksiyonlar bize yüzde 6,5 pazar payı getirecek. Şu anda üretim bize olumlu sinyaller veriyor. . Global de bize öncelik veriyor. Üretimde fazla miktar istiyoruz.” sağlayabiliriz” dedi.

Opel’in B-SUV ailesi

Yeni Astra’nın lansmanından bu yana büyük ilgi ve taleple karşılandığını vurgulayan Emre Özocak, sözlerini şöyle sürdürdü: “980 Astra satışımızla 2. sıramızı koruyoruz. Astra gibi B-SUV da bir numara. Opel’in en gözde araçları arasında iddialı olduğu bir segment Mokka ve Crossland modellerimizle 3. Sıradayız Corsa da kendi segmentinde ilk 3’te Opel olarak bu alanda büyümemizi devam ettiriyoruz. ticari model atağımız Zafira Life modelimiz yüzde 16 pay ile segmentinde 2. sırada Opel Combo Cargo segmentinde 3. sırada ve Combo Life yine 4. sırada yer alıyor.Elektrikli araçlarımız Mokka-e ve Corsa-e ile yükselmeye devam ediyoruz. Özellikle Corsa-e yüzde 5,8’lik pay ile en büyük elektrikli araç pazarı konumunda.En çok tercih edilen 5. model olarak öne çıkıyor.Mokka-e modelimizin satış rakamlarını değerlendirdiğimizde elektrikli araç pazarındaki payımız yüzde 6,7’yi geçiyor. .”

>

Kaynak: Carmedya.com / Araba

fatsa-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu